היצירות שלי

כחוט השני

חוט השני,  אשר במקור מופיע בשיר השירים, הוא החוט החיוני המלכד את מרכיבי החיים השונים לנרטיבים מרכזיים.
העבודות בסדרה זו מסמלית חוויה של "תיקון". כאשר החוט הוא המוטיב המרכזי החוזר בכל היצירות. חוט השני מאזכר את "האירוע", אך בצד הטראומה יש לו גם תפקיד חיובי. כדוגמת חוט השני שרחב הזונה שזרה בחבל להגנה מפני התקפת אויב, כך גם כאן חוט השני מסמל קו מחבר, מאחד, ומכנס - חוט של הבטחה ותקווה לתיקון ולחיים.
מוטיב זה של דו-משמעות או דבר והיפוכו מייצג את הייחוד בכל היצירות בסדרה זאת.
אפילו אדם
את אסופת העבודות הנקראת ''אפילו אדם " יצרתי בעקבות תהליך של תיקון.
בבסיס כל העבודות בסדרה זאת נמצא הפסוק שנלקח מהמדרש: " כל מה שנברא בששת ימי בראשית צריך עשייה, החרדל צריך למתוק, התורמוס צריך למתוק, החיטין צריך להיטחן ואפילו אדם צריך תיקון..."
כמצע ליצירה השתמשתי בדיקטים אשר פרקתי מארגזי מסע.
העבודה מורכבת משלוש לוחות (טריפטיכון), בלוחות הצדדים אסמבלג' של חלקי כותנות מאוחות ומחוברות באמצעות סיכות תפירה וסיכות ביטחון לכדי כותונת שלמה עליהם ציירתי דגמים צמחיים המסמלים התחדשות וצמיחה. 
בלוח המרכזי ציירתי כותנת סרוגה בחוטי זהב , הפרימות והטעויות 'בסריגה' מתייחסות לכך ששום תיקון אינו מושלם.
קרום דק
הבסיס לסדרה זאת הם הצילומים אשר צילמתי בשמורת הטבע "yellow stone" בצפון ארה"ב.
במקום שבו קרום כדור הארץ הנו הדק ביותר, הלבה והקיטור פורצים.
שבו ההרס, השינוי וההתחדשות חיים בכפיפה אחת והנם עניין של יום בימו, הם חומר הגלם וההשראה לסדרת העבודות הזאת.
הקולז'ים שייצרתי מצילומים אלה הם מטפורה לחיים בכלל ולחיים שלנו כאן.
חיבור אלים באמצאות אקדח סיכות פניאומאטי – כתפרים כירורגיים, מאחים זמנית את חלקי הקולז', כקרום עדין ושברירי המכסה את התופת.
כלבלב הוי בידי בם בם
"כלבלב הוי בידי בם-בם.." איזה שם אירוני לסדרה בה ה"כלב- האני" הוא פצוע ופגוע וה"כלב- האל" מתעלם או חושף שיניים.

"הכלב בציורי הוא אני, הוא אנחנו, הוא אלה המאיימים עלינו והוא גם......אלוהים " מסבירה אלה. 
אסופת עבודות זו מלווה את השאלות הקיומיות שהעסיקו את אלה באותו זמן. "אלוהים נרדם בשמירה" הוא שמה של אחת היצירות ואכן ציורי הסדרה מתמודדים באומץ עד כדי עימות בוטה עם הפחד.
הבשורה
ההתגלות אשר עיצבה את מהלך החיים.

1 מתוך 4
הסדרה "1 מתוך 4" –מתייחסת לסטטיסטיקה הנוראה לפיה ילד אחד מכל ארבע עובר פגיעה מינית. בסדרה אני מנסה לפצות את הקרבנות, לשנות את הסטטוס שלהם - מקורבן לקדוש. על גבי סמרטוטי ריצפה (על סמך צילומי הקרבנות) אני רוקמת בחוטי זהב וכסף ,שוזרת פייטים וחרוזים, רוקמת אורנומנטים צמחיים ואחרים ובכך יוצרת מין "תשמישי קודשה" . סמרטוט הרצפה ודמות הילד שעליו ,עוברים מטמורפוזה והופכים מקורבן מושפל ורמוס למרטיר קדוש
קומיקס ?
תמונות אלה "נולדו" בשנת 2020 אך רלוונטיות בכל תקופה